În baza legislației aplicabile, în calitate de persoană vizată, aveți o serie de drepturi cu privire la datele dumneavoastră cu caracter personal, printre care și următoarele:
Access și copiere
Aveți dreptul de a obține din partea noastră o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care că privesc și, în caz afirmativ, accesa la datele dvs. personale, și la informații relevante în legătură cu acestea, precum: scopurile prelucrării; categoriile de date vizate; destinatarii sau categoriile de destinatari cărora datele le-au fost sau urmează să fie divulgate, în special destinatari din țări terțe sau organizații internaționale; acolo unde este posibil, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele sau, dacă acest lucru nu este posibil, criteriile utilizate pentru a stabili această perioada; sau, în cazul în care datele nu sunt colectate de la dumneavoastră, orice informații disponibile privind sursă acestora.
Înainte de a răspunde solicitării dvs., suntem obligați prin lege să va verificăm identitatea. Este posibil să va cerem să furnizați informații suplimentare pentru a răspunde solicitării dvs. Ne angajăm să răspundem solicitării dvs. cât mai curând posibil.
Dacă aveți un cont Harmony, aveți acces direct la datele conținute în contul dvs. online, în cadrul istoricului tranzacțiilor online.
Accesul va permite să corectați, să modificați sau să ștergeți datele de identificare și detaliile de contact. În cazul în care optați pentru ștergerea datelor, nu va veți mai bucură de serviciile legate de contul dvs. online sau programul de fidelitate.
Puteți, în limitele legii, să va exercitati dreptul la portabilitatea datelor, care va permite să primiți datele personale care va privesc, într-un format interoperabil pe care ni l-ați comunicat în mod automat atunci când v-ați creat contul și / sau v-ați înscris în programul nostru de fidelitate, precum și selecțiile dvs. (liste de cumpărături, produse preferate etc.).
Dacă nu va puteți accesa contul sau nu puteți accesa alte date, contactați-ne conform descrierii din secțiunea Cum ne puteți contacta? de mai jos.
Corectarea datelor personale incorecte
Aveți dreptul de a obține rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care va privesc.
Puteți solicită corectarea datelor dvs. personale care ar putea fi incorecte și limita modul în care acestea sunt prelucrate în timpul procesării modificărilor. În funcție de tipul de prelucrare și scopurile în care au fost prelucrate datele, puteți solicită și completarea datelor personale aflate în posesia noastră. În acest caz, va putem cere să furnizați documentația necesară.
Dacă nu va puteți accesa contul sau dacă datele pe care doriți să le corectați nu pot fi corectate în contul dvs., contactați-ne folosind metodele descrise în secțiunea Cum ne puteți contacta?.
Retragerea consimtamantului de procesare a datelor personale
În cazul în care prelucrarea datelor dvs. personale se bazează pe acordul dvs. (de exemplu, înscriere la newsletter, invitații de vânzare electronice pentru servicii și alte produse decât cele la care v-ați înscris deja, utilizarea cookie-urilor și a tehnologiilor similare pe acest site), aveți dreptul de a va retrage consimțământul în orice moment.
Puteți exercită acest drept prin modificarea opțiunilor dvs. de marketing direct și abonare la newsletter și prin retragerea consimtamantului dvs. pentru cookie-uri prin metodele menționate Care sunt opțiunile dvs. pentru comunicarea promoțională?.
Ștergerea datelor personale. Limitarea prelucrării.
Aveți dreptul de asemenea de a solicită și de a obține ștergerea datelor dvs. personale, fără întârzieri nejustificate, în următoarele cazuri:
· Considerați că prelucrarea datelor dvs. nu mai este necesară, dat fiind utilizarea de către dvs. a Site-ului și a Serviciilor noastre sau că scopurile menționate în această politică sau conservarea acesteia sunt contrare legii;
· V-ați retras consimțământul de a prelucra datele dvs. (vedeți mai sus) și nu există nici un alt temei juridic pentru prelucrare;
· Obiectati asupra prelucrării datelor dvs. personale din motive legate de situația dvs. personală;
· Obiectati asupra prelucrării datelor dvs. personale în scopuri de marketing direct;
· Datele dvs. au fost prelucrate online când erați minor(a).
Alternativ, în limitele legii, aveți dreptul la restricționarea prelucrării. Mai exact, puteți solicită și obține că prelucrarea datelor dvs. personale să fie limitată, în cazurile și în condițiile prevăzute de lege, cum ar fi cazul în care contestați exactitatea datelor.
Va rugăm să rețineți că, în anumite cazuri nu este posibil să ștergem anumite date cu caracter personal despre dvs. atunci când acest lucru este cerut de lege sau când avem un motiv legitim să facem acest lucru (de exemplu, pentru executarea unui contract), pentru apărarea drepturilor în instanța sau atunci când exercitarea acestui drept încalcă dreptul la libertatea de exprimare și de informare. De exemplu, acesta este cazul dacă ați încălcat Termenii și condițiile noastre de utilizare sau de vânzare.
Dreptul la opoziție
Aveți dreptul de a va opune, în orice moment, din motive legate de situația particulară în care va aflați, prelucrării întemeiate pe interesul legitim al Harmony. De asemenea, în cazul în care prelucrarea se întemeiază pe consimțământul dumneavoastră, aveți dreptul de a retrage consimțământul în orice moment, fără a fi prejudiciat în vreun fel.
Dreptul de a depunde plângere
Aveți dreptul de a va adresa oricând, cu o plângere sau sesizare în acest sens, Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România (fax: +40 318 059 602, email: anspdcp@dataprotection.ro), în cazul în care apreciați că drepturile de care beneficiați în calitate de persoană vizată au fost încălcate.
Aveți posibilitatea de a exercită oricând, oricare dintre drepturi, de a accesa și actualiza oricând datele furnizate sau de a obține informații suplimentare. Pentru această puteți utiliza datele noastre de contact prevăzute mai sus. Harmony va va furniza informații privind acțiunile întreprinse în urmă unei cereri în cel mult o luna de la primirea cererii. Conform legislației aplicabile, această perioada poate fi prelungită cu două luni dacă va fi necesar, ținându-se seama de complexitatea și numărul cererilor.