Termeni și condiții de vânzare

Articolul 1 – Identificarea societății

Site-ul solio.ro este administrat de HARMONY EDUCATION SRL, CUI 36691241, J40/14334/2016, capital social: 200 lei, cu sediul social in str. Argentina nr. 25, sector 1, Bucuresti.

Articolul 2 – Obiect

Harmony Education furnizează produse sub rezervă următorilor termeni, condițîi și dispoziții (numiți în continuare „Termeni și Condiții”). Prin accesarea, vizualizarea sau folosirea acestui site indicați faptul că ați înțeles acești Termeni și Condiții și ii acceptați că echivalent juridic al unui contract scris și semnat, oferindu-va acordul asupra acestor Termeni și Condiții. Harmony Education își rezervă dreptul de a modifică acești Termeni și Condiții în orice moment, cu efect imediat că urmare a postării pe site-ul nostru.

Articolul 3 – Incheierea contractului si comenzile

3.1 Tarife

Pretul pentru vanzarea online a produselor de pe Site-ul solio.ro, exprimate in lei (RON), sunt cele in vigoare in momentul plasarii Comenzii de catre Cumparator. Pretul de vanzare al produselor poate fi modificat de vanzator in orice moment, insa in niciun caz pretul nu poate fi modificat ulterior plasarii comenzii, in mod unilateral. Aceasta modificare va fi comunicata Cumparatorului inainte de orice Comanda. Preturile se aplica vanzarii la distanta.

Aceste preturi nu contin si cheltuielile de expediere, ce vor fi percepute separat, in plus fata de pretul produselor cumparate. Cheltuielile de expediere vor fi indicate inainte de inregistrarea Comenzii de catre Cumparator. Diferitele modalitati de expediere sunt prevazute in continuare in Termeni si conditii si sunt preluate si pe Site; acestea pot fi oricand modificate de catre Vanzator. De aceea, Vanzatorul ii sfatuieste pe Cumparatori sa consulte cu regularitate termenii si conditiile afisate pe Site.

Preturile includ taxa pe valoare adaugata (TVA) aplicabila in ziua inregistrarii Comenzii. Orice modificare a cotei de TVA aplicabile va fi in mod automat aplicata si pretului produselor vandute de HARMONY EDUCATION pe Site-ul sau.

3.2 Caracteristicile produselor

Cumparatorul poate selecta unul sau mai multe produse dintre diferitele categorii prezentate pe Site-ul solio.ro.

HARMONY isi rezerva dreptul de  modifica in orice moment sortimentele produselor comercializate pe Site-ul sau, in special in functie de constrangerile legate de furnizorii sai, fara a aduce vreo atingere Comenzilor deja inregistrate de Cumparator. Cumparatorul poate, inainte de plasarea Comenzii, sa se informeze de pe site-ul solio.ro despre caracteristicile esentiale ale produsului (produselor) pe care doreste sa-l (sa le) comande.

Produsele respecta legislatia in vigoare in Romania. 

Informatiile inscrise pe ambalajele produselor vor fi disponibile cel putin in limba romana.

Pentru orice întrebare referitoare la produse și utilizarea lor, orice întrebare suplimentară sau solicitare de consiliere, Cumpărătorul poate contacta echipa Vânzătorului la numerele de telefon puse la dispoziție pe site.

3.3 Disponibilitate

Ofertele prezentate de Vanzator sunt valabile atat timp cat raman afisate pe Site, in limita stocurilor disponibile, in dimineata zilei in care se plaseaza comanda, in depozitul Harmony Education special afectat vanzarii prin intermediul Site-ului www.solio.ro.

3.4 Comanda

Orice Comanda presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, a Conditiilor Generale de Utilizare a Site-ului si a prevederilor documentelor „Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal”   „Politica de Utilizare a Cookie-urilor”, fara a aduce atingere eventualelor conditii contractuale particulare convenite de Parti, daca exista.

Dupa alegerea produsului, adaugati-l in cosul de cumparaturi. Aici trebuie sa va autentificati in contul dvs (sau sa inregistrati un nou cont). Completati apoi adresa de livrare si cea de facturare (daca difera) si alegeti o metoda de plata, apoi adaugati-l in cosul de cumparaturi. Aici veti regasi toate detaliile comenzii: descrierea produsului/produselor si suma pe care o aveti de achitat. Dupa confirmarea comenzii, veti primi un email de confirmare a comenzii plasate ce va contine toate detaliile acesteia. Dupa verificarea acestor informatii, in cazul in care exista erori, clientul are obligatia sa notifice serviciul clienti la adresa: contact@solio.ro. Harmony Education nu va fi facuta responsabila pentru orice amanari, intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de erori ale clientului, omisiuni, defectiuni tehnice, intarzieri de transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, distrugeri, furt sau acces neautorizat in bazele de date sau sistemele proprietate a companiei. Confirmarea de livrare va fi trimisa prin email, in cel mai scurt timp dupa efectuarea livrarii.

Dupa validarea acestei etape, Cumparatorul nu va mai putea anula Comanda decat in temeiul dreptului de renuntare prevazute de art. 6 de mai jos. Vanzarea va fi definitiva (sub rezerva exercitarii de catre Cumparator a dreptului sau de retragere, in conditiile prevazute la articolul 6 din Termenii si Conditiile de Vanzare).

Vanzatorul recomanda Cumparatorului sa pastreze cele doua mesaje electronice pe suport de hartie sau informatic. Cumparatorul este informat despre faptul ca cele doua mesaje electronice vor fi transmise la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sau identificarii sale, anterior plasarii Comenzii.

Vanzatorul va fi indreptatit sa incaseze pretul total aferent Comenzii: 

– pentru platile efectuate conform articolului 4.1 de mai jos: imediat dupa transmiterea mesajului electronic pentru informarea Cumparatorului despre expedierea Comenzii sale;

– pentru platile efectuate in sistem ramburs: in momentul livrarii coletului, Vanzatorul avand dreptul de a refuza remiterea coletului in situatia in care Cumparatorul nu achita pretul produselor comandate. 

De aceea, in caz de eroare la mentionarea adresei de mesagerie electronica sau de nereceptionare a mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii, Vanzatorul nu va putea fi tras la raspundere. In acest caz, vanzarea va fi considerata definitiva, cu exceptia cazurilor de anulare a Comenzii de catre Vanzator, in special pentru indisponibilitatea produselor in conditiile aratate mai sus. Cu toate acestea, Cumparatorul va putea sa-si exercite dreptul de retragere, in conditiile prevazute la articolul 6 din Termenii si Conditiile de Vanzare.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a suspenda sau anula executarea oricarei Comenzi si/sau livrari, indiferent de natura sau etapa executarii sale, in caz de neplata sau plata partiala a oricaror sume datorate de Cumparator, in caz de incident de plata sau de frauda ori tentativa de frauda in legatura cu utilizarea Site-ului solio.ro, inclusiv cu ocazia unor Comenzi anterioare.

Articolul 4 – Plata

4.1 Instrumente de plata

In momentul inregistrarii Comenzii, Cumparatorul garanteaza HARMONY EDUCATION ca dispune de autorizatiile necesare pentru utilizarea instrumentului de plata ales pentru Comanda sa.

4.1.1 Carduri bancare

Cardurile bancare acceptate pe Site-ul solio.ro sunt urmatoarele: Visa si Master Card. Aceste carduri de debit sau credit trebuie sa fie emise de o institutie bancara sau financiara cu sediul in Romania. Plata cu cardul se realizeaza prin operatorul de plati online Netopia – mobilpay.ro

4.1.2. Ramburs (numerar la curier)

Aceasta modalitate de plata presupune achitarea comenzii in momentul livrarii coletului, eliberarea chitantei facandu-se de firma de curierat.


4.2 Modalitatile de plata

In functie de modalitatea de plata aleasa, plata trebuie efectuata in momentul plasarii Comenzii online de catre Cumparator in cazul platilor prin card bancar, respectiv in momentul livrarii coletului in cazul platii ramburs.

4.3 Securitatea operatiunilor de plata

Pentru a asigura securitatea platilor cu cardul bancar, Cumparatorul va transmite Harmony Education criptograma vizuala (codul CVV) de pe spatele cardului bancar utilizat de Cumparator.

In cadrul luptei impotriva infractiunilor savarsite pe Internet, informatiile referitoare la Comanda Cumparatorului vor putea fi transmise oricarui tert abilitat prin lege sau desemnat de Harmony Education, numai in scopul verificarii identitatii Cumparatorului, a validitatii Comenzii, a modalitatii de plata utilizate si a livrarii avute in vedere.

Orice Cumparator are dreptul de acces, rectificare si stergere a datelor cu caracter personal care il privesc si care sunt prelucrate de Harmony Education in conditiile prevazute in documentele „Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal”  si „Politica de Utilizare a Cookie-urilor”.

Solio.ro utilizeaza un instrument de plata securizat, numit ”mobilpay” dezvoltat de Netopia Payments. Securitatea platii se bazeaza pe autentificarea Cumparatorului si pe confidentialitatea tuturor datelor. Pentru a asigura securitatea, Netopia  Payments utilizeaza tehnici dovedite de criptografie si respecta reglementarile bancare aplicabile in Romania.

Articolul 5 – Livrarea și recepționarea

5.1 Reguli generale

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele TCV vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

Harmony Education livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.

Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul Harmony Education sau in format hartie, impreuna cu Comanda. 

5.2 Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului Harmony Education.ro

5.2.1 Modalitatile de livrare

Harmony Education livreaza numai prin curier.

In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul curierului, Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre Harmony Education si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.

Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.

Costul livrarii este de 25 (douazeci) lei pentru comenzi de pana la 250 (douasutecincizeci) lei. In cazul comenzilor cu o valoare mai mare de 250 (douasutecincizeci) lei, Cumparatorul beneficiaza de livrare gratuita. La costul livrarii se pot adauga daca este cazul taxa rambursi cost km suplimentari in cazul in care destinatarul se afla in afara ariei.

5.3 Anomalie, avarie, colet deteriorat

5.3.1 Dispozitii generale

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii. 

In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 5.3.2 si 5.3.3 din Termenii si Conditiile de Vanzare), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a Harmony Education. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda Harmony Education sa livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al Harmony Education pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al Harmony Education va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

5.3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat

♦In cazul constatarii anomaliei in prezenta curierului
Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al curierului.

Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al Harmony Education folosind datele de contact afisate pe site-ul solio.ro

5.3.3 Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al Harmony Education  folosind datele de contact afisate pe site-ul solio.ro.

Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. Harmony Education va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

Serviciul Clienti al Harmony Education va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.

5.4 Termenele de livrare

Termenul de livrare pentru produsele in stoc este de 1-3 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a  transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii. 

Atentie ! In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:

– dupa transmiterea catre Serviciul Clienti al Harmony Education si prin e-mail la adresa contact@solio.ro a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau

– daca respectivul Cumparator a comunicat catre Harmony Education, inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.

Cererea de anulare a Comenzii va fi comunicata prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire la adresa indicata in sectiunea „Contact” de pe Site-ul Harmony Education.

In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila Harmony Education sau transportatorului, Harmony Education va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de Harmony Education in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre Harmony Education. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 7 (sapte) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.

Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva imputabila Harmony Education sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.

Articolul 6 – Drepturile si termenele de retragere

6.1. Dreptul si termenul legal de retragere

6.1.1. Termenul exercitarii dreptului legal de retragere

In conformitate cu articolul 9 (1) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Cumparatorul are la dispozitie un termen de 30 (treizeci) zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor, pentru a-si exercita dreptul legal de retragere, fara a fi obligat sa-si motiveze decizia.

6.1.2. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere

Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere, trebuie sa informeze expres Harmony Education la urmatoarele date de contact – e-mail contact@solio.ro cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. 

6.1.3 Produsele exceptate de la exercitarea dreptului legal de retragere

In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:
– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;
– furnizarea de bunuri confectionate potrivit specificatiilor consumatorului sau evident personalizate.

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta  faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Harmony Education ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, de machiaj, etc).

6.1.4 Consecintele exercitarii dreptului legal de retragere

In situatia in care produsele pot face obiectul dreptului legal de retragere, Cumparatorul care isi exercita dreptul de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a produselor, va putea obtine rambursarea contravalorii produselor returnate, precum si cheltuielile de expediere aferente Comenzii. Cumparatorului sau destinatarului Comenzii care isi exercita dreptul legal de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a Produselor, i se vor rambursa toate sumele achitate catre Harmony Education cu titlu de plata pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, cu exceptia costurilor livrarii, fara intarzieri nejustificate, si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Harmony Education este corespunzator notificata cu privire la decizia de retragere din prezentul Contract. In temeiul art. 13 (2) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa furnizeze Harmony Education datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz, Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Harmony Education are dreptul de a amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele. Produsele returnate vor fi expediate de Cumparator catre HARMONY EDUCATION SRL punct de lucru Chiajna, str. Rezervelor nr. 24G, Jud. Ilfov. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

6.1.5. Cheltuieli

In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de Harmony Education.

6.2. Dreptul si termenul contractual de retragere

Preocupata de asigurarea satisfactiei Cumparatorilor sai si a destinatarilor Comenzilor, Harmony Education accepta returnarea prin posta a produselor comandate pe Site-ul solio.ro peste termenul legal mentionat la articolul 6.1.1. de mai sus, in conditiile prevazute in cele ce urmeaza (denumit in continuare „dreptul contractual de retragere”).

6.2.1. Termenul de exercitare a dreptului contractual de retragere

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are la dispozitie, pentru returnarea produselor, 30 (treizeci) de zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparatorul, in posesia fizica a produselor. 

6.2.2. Modalitatile de exercitare a dreptului contractual de retragere

Modalitatile de exercitare a dreptului contractual de retragere sunt descrise la articolul 6.3 din Termenii si Conditiile de Vanzare.

6.2.3 Produsele exceptate de la exercitarea dreptului contractual de retragere

Dreptul contractual de retragere nu poate fi exercitat pentru Comenzile care se refera la:
– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;
– furnizarea de bunuri confectionate potrivit specificatiilor consumatorului sau evident personalizate.

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta  faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau contractual de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Harmony Education ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire, de machiaj, etc).

6.2.4. Consecintele exercitarii dreptului contractual de retragere

In situatia in care Produsele pot face obiectul dreptului contractual de retragere, Cumparatorului sau destinatarul Comenzii care isi exercita dreptul contractual de retragere in conditiile prevazute de prezentul articol cu privire la termenele si modalitatile de returnare a Produselor, i se vor rambursa toate sumele achitate Harmony Education cu titlu de plata pentru comanda cu privire la care s-a exercitat dreptul de retragere, inclusiv costurile livrarii. In temeiul art. 13(2) din  Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, Consumatorul intelege si isi da in mod expres consimtamantul ca rambursarea sumelor sa se efectueze exclusiv prin transfer bancar, sens in care se obliga sa furnizeze Harmony Education datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. In orice caz, Consumatorului nu i se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Harmony Education are dreptul de a amana rambursarea pana la data la care primeste inapoi produsele sau pana la momentul la care Consumatorul ii va furniza dovada ca a trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata. Produsele returnate vor fi expediate de Cumparator catre HARMONY EDUCATION SRL punct de lucru Chiajna, str. Rezervelor nr. 24G, Jud. Ilfov. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

6.2.5. Cheltuieli

In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de Cumparator. Prin exceptie, in cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si Comanda cheltuielile de returnare vor fi suportate de Harmony Education.

6.3. Modalitatile de exercitare a dreptului legal de retragere si a dreptului contractual de retragere

Cumparatorul sau, dupa caz, destinatarul Comenzii, pentru a-si exercita dreptul de retragere, trebuie sa informeze expres Harmony Education la urmatoarele date de contact: e-mail: contact@solio.ro, cu privire la decizia sa de a se retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca. Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere. 

6.3.1. Dispozitii generale aplicabile returului produselor

Este obligatoriu ca produsele sa fie returnate catre Harmony Education intr-o stare care sa permita repunerea lor la vanzare (produse in stare perfecta impreuna cu ambalajul original intact, accesoriile, prospectele, holograma, etc) cel mai tarziu, dupa caz, in termen de 30 (treizeci) de zile de la data la care Cumparatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de Cumparator, intra in posesia fizica a produselor. 

Retururile de produse trimise dupa expirarea acestui termen nu sunt acceptate.

In plus, produsele vor fi insotite de numarul de Comanda mentionat pe declaratia de retur transmis impreuna cu produsele livrate, semnata de Cumparator sau destinatarul Comenzii, fie pe orice alt document.

In situatia in care Cumparatorul a beneficiat pe Site de o oferta speciala, care ii permitea, in anumite conditii, sa achizitioneze unul sau mai multe produse ofertate in schimbul Comenzii sale sau sa beneficieze fara cost suplimentar de diferite esantioane promotionale, se va considera ca prin exercitarea dreptului sau de retragere acesta din urma nu mai este eligibil pentru a beneficia de respectiva oferta sau de respectivele esantioane. Cumparatorul va trebui sa restituie produsul (produsele) pe care doreste sa il/le returneze doar impreuna cu esantioanele primite respectiv produsul (produsele) achizitionate la oferta in schimbul Comenzii produsului/produselor returnat(e), astfel incat Harmony Education sa poata da curs cererii sale de retragere.

Cumparatorul va fi raspunzator pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si, dupa caz, a functionarii produselor.

6.3.2. Returnarea coletului  prin curier

In plus fata de conditiile prevazute la articolul 6.3.1 din Termenii si Conditiile de Vanzare, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii, care doreste sa-si exercite dreptul de retragere, legal sau contractual, returnand produsul prin curier/colet, trebuie sa urmeze instructiunile urmatoare:
– este obligatorie utilizarea ambalajului original pentru returnarea produsului (produselor) respectiv(e);
– trimiterea coletului cu confirmare de primire la urmatoarea adresa: Chiajna, str. Rezervelor nr. 24G, Jud. Ilfov, destinatar HARMONY EDUCATION SRL

Harmony Education nu accepta coletele adresate necorespunzator, la oricare alt punct de lucru sau adresa, chiar daca apartine Harmony Education.

Atunci cand Cumparatorul/destinatarul Comenzii nu demonstreaza ca a predat efectiv produsul unui transportator conform celor de mai sus, toate riscurile legate de returnarea produsului sunt in sarcina Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii.

Articolul 7 – Garantii

Toate produsele comercializate pe Site beneficiaza de garantia legala de conformitate (astfel cum este definita de Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora) care dau Cumparatorului posibilitatea sa returneze produsele defecte sau neconforme ce i-au fost livrate.

Se considera ca un produs este in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii: a) produsul corespunde descrierii facute de vanzator si are aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat ca mostra sau model; b) produsul corespunde oricarui scop specificat solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare. Raspunderea noastra (www.solio.ro) pentru lipsa conformitatii produselor comercializate este angajata daca lipsa de conformitate apare in termen de 48 de ore de la livrarea produselor. Toate bunurile comercializate de HARMONY EDUCATION beneficiaza de conditii de garantie conforme cu legislatia in vigoare si cu politicile comerciale.

Harmony Education nu va fi raspunzatoare pentru daune de orice fel, care decurg din utilizarea acestui site sau a produselor achizitionate cu ajutorul site-ului, inclusiv, dar nu limitat la daune directe, indirecte, incidentale, punitive si subsecvente.:

Articolul 8. Nulitate

Daca orice prevedere a Termenilor si Conditiilor este considerata a fi invalida, nula sau neaplicabila, celelalte prevederi vor continua totusi in vigoare si cu efecte depline, iar dispozitia nula, invalida, sau neaplicabila se va considera modificata astfel incat sa fie valabila si executorie in limita maxima permisa de lege.

Articolul 9. Metode de contactare

Daca aveti orice comentarii sau intrebari, va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la: contact@solio.ro

Articolul 10. Marci Inregistrate

Toate marcile comerciale care nu sunt detinute de catre Harmony Education si care apar pe acest site sunt proprietatea detinatorilor lor.

Articolul 11. Dreptul de autor

Continutul grafic si de text, designul, arhitectura si asamblarea acestui site este proprietatea Harmony Education sau a furnizorilor sai de continut si sunt protejate de legile drepturilor de autor din Romania.

Utilizatorii pot folosi acest site ca o resursa de cumparaturi, dar orice alta utilizare a site-ului, inclusiv reproducerea, modificarea, distribuirea, transmiterea, republicarea, afisarea continutului de pe acest site este strict interzisa.

Articolul 12. Intregul acord

Acesti Termeni si Conditii constituie intregul acord intre dvs. si Harmony Education cu privire la utilizarea si materiale disponibile prin intermediul site-ului si inlocuiesc toate comunicarile anterioare sau actuale si intelegerile intre dvs. si Harmony Education cu privire la acest site. Orice drepturi care nu sunt acordate in mod expres in acesti termeni si conditii sunt rezervate.

Articolul 13. Legea aplicabila

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.

Articolul 14. Feedback

Toate comentariile, feedback-ul, informatiile sau materialele dvs. cu privire la site-ul solio.ro sunt binevenite. Ne puteti trimite feedback prin e-mail prin comentarii Social Media sau prin alte moduri. Va rugam sa retineti ca feedback-ul trebuie sa fie considerat non-confidential si devine proprietatea Harmony Education. Prin trimiterea de feedback ne atribuiti, si sunteti de acord sa ne atribuiti, toate drepturile si interesele in materie de drepturi de autor si alte drepturi de proprietate intelectuala, in mod gratuit. Vom fi liberi sa folosim feedback-ul fara restrictii.